Sunday, March 1, 2015

Muutto-ongelmia

Mistä tietää mitä kaikkea haluaa pakata mukaansa maahan, jossa on aikomus asua ennalta-arvaamattoman ajan, tietämättä vielä mistä arki tulee koostumaan? Tämän lisäksi paikallinen lämpötila on keskimäärin noin 25 astetta aina enemmän kuin täällä Suomessa.

Ongelma nro 1. Kaapin perältä löytynyt kesämekko
  • Siis joo tää kyl pitää ottaa mukaan!
  • ...Tosin ei tää kyl kauheen hieno oo.
  • Toisaalta,on  tää on aika tyylikäs.
  • Mut sit en tiedä onks tää tyylikäs, kun tässä on tällaiset naruolkaimeant va, niin käytänköhän siellä kovinkaan mielelläni näin paljastavia vaatteita.
  • Toisaalta, tää on kyl värikäs, niin Dubaissa tälle tulee sit käyttöä
  • Mut jos tää ois oikeesti musta kiva, niin miks löysin tän kaapin perältä enkä edes muistanut tän olemassaoloa neljään vuoteen?
  • Tosin tääl on ollut kyl tosi huonot kesät.
  • Nyt ku miettii, tää on ehkä jotain 5 vuotta vanha ja käyttämätön, miksi edes ajattelisin tän viemistä Dubaihin?
  • APUA LIIAN VAIKEAA!!! Meen kattoo House of Cardsia.

 Ongelma nro 2. Astiat
  •  En kyl ota mukaan mitään astioit, ostetaan kaikki vasta paikanpäällä vaan jostain Ikeasta tai jonkun lähtevän expatin vanhat astiat, se riittää, en oo tosiaankaan mikään sellainen pirttihirmu joka jaksaa nillittää astioista.
  • No tosin kyl nää kaks muumimukii lähtee mukaan.
  • Kiva kuitenkin että viedään vähän Suomea sinne, niinku noi muumimukit. Otan kans nää Taika-kulhot, teekupit ja keittokulhot.
  • Nää New Waven lautaset on kyl aina tosi useasti käytössä, niin kyl nääkin kantsis ottaa mukaan.
  • Hei näit Iittalan laseja on kyl yllättävän helppo pakata kun ne voi laittaa tällee kätevästi päällekkäin, niin otan kyl näitäkin 4.
  • Kastehelmi-kipot on kyl ihan täydellisii, kun niitä voi käyttää joko korukippoina tai sit soossikippoina! Sitä paitsi, tykkään sekä koruista että hummuksesta, niin näille tulee kyl käyttöä.
  • Oooo emmä raaski laittaa näitä Ultima Thule laseja kaapin perälle myöskään. No, otan näit vaan 2 mukaan. 
  • Ai niin mun George Jensenin Vivianna aterimet!! Miten saatoin unohtaan, tottakai ne pitää olla.
  • Hei tähän lootaan mahtuu viel pari juustohöylää veistä taikinanuolijaa raastinta ja korkinavaajaa.
  • No ni, tohon sivulle viel pari syömäpuikkoa.
  • MIKS TÄÄ PAINAA NÄIN PALJON ENHÄN MÄ EDES PAKANNUT MITÄÄN, MITÄ MÄ NYT TEEN??? APUA LIIAN VAIKEAA!! Meen kattoo hei vähän House of Cardsii ja rauhottuu...

Ongelma nro 3:  Loput oikeasti tärkeät asiat
  • Siis apua, en ees osaa pakata.
  • Miten mä selviydyn mistään muusta??
  • Miten mä löydän mieleistä työtä siel?
  • Tai siis, mikä oikeastaan edes on mieleistä työtä???
  • Ja vaik mä löydänkin, entä jos se ei sitten olekaan niin kivaa?
  • Entä jos kaikki on ihan kamalaa eikä mul oo töitä eikä ystäviä eikä yhtään mitään, ei edes oikeita vaatteita tai astioita mukana??
  • Siis mitä mä oikein täs teen?
  • Kuka mä ees oon??!?!!!?
  • Mitä mä oikeen teen täs??
  • APUA MUN ELÄMÄS EI OO MITÄÄN JÄRKEE!! Hmm rauhotun varmaan kun katon vähän House of Cardsii...

Mä katoin kaikki House of Cardsit loppuun 2 päivän aikana. Ehk jos kattoisin vähemmän House of Cardsii, niin saisin jotain tehtyykin.





 


No comments:

Post a Comment